Miejsce

Nas tylko trzeba odpowiednio poustawiać. Nooo ale ok. Jeśli mamy emerytów, jeśli mamy: młodzież, ludzi dorastających – dojrzałych – z trudnościami – uzależnionych, mamy bobaski. To jak powinna wyglądać hierarchia tych co powinni być na swoim miejscu? 0-2 latka: nauka poruszania, potrzebuje pomocy zainteresowania jeśli chcemy nauczyć rozmawiać dziecko, trzeba dużo go nosić w kangurce, i stawać przy miejscach wypowiadając nazwę miejsca (mogą być przedmioty) mało rozmawiając by bobasek miał czas na pamięć, prowadzić tą czynność do momentu kiedy będzie zwinnie się poruszać w chodzie i będzie rozumiało dosyć dużo z otoczenia, potrzeba ciągle rozmawiać o najważniejszych rzeczach by ominęło dane dziecko język wulgarny, nie można przytulać a trzeba mieć cały czas przy sobie, lepiej nie uczyć czułości ponieważ to ma wpływ na popęd seksualny w przyszłości – chce bliskości drugiej osoby po etapie czułości z rodzicem – dziecko może mieć tylko jednego towarzysza do czasu kiedy będzie świadome i zainteresuje się poznając drugiego rodzica), nie może chodzić telewizor by dziecko nie przemieniło zainteresowania od rozwoju do pychy oglądania gdzie tylko jak coś rozśmieszy dane dziecko stawia na nogi do następnego pysznego zainteresowania (to wpływa na całe życie dziecka jak i dorosłego, dziecko lubiące muzykę będzie chciało wszystko słyszeć jak z telewizoru dlatego Nasz Rodziciel dał taki głos w Ameryce. Tam telewizor już prawie 100 lat. A teraz zastanówmy się jak ma polska wyglądać po erze smartphona. Smartphon i słuchawki. Czyli mania w ruchu. Zależy od muzyki. Muzyka nas nastraja do otoczenia (każda inaczej). 3-7lat, pisanie, bez oglądania bajek, do bajek trzeba dorosnąć, to jest dorosłych kreacja która wpływa na rzeczywistość. Pytanie? Do czego takie dziecko ma mieć wyobraźnię? Do fantazji i marzeń, czy do świadomości otoczenia i działań w nim, dziecko to ciągłe spacery i z jednym i tym samym towarzyszem, to tak jakby dziecko przebywało w towarzystwie mistrza, gdzie końcowym stadium jest poznawanie wielu towarzyszy stopniowo. 7-13 lat, humanistyka bez czytania poezji, a tworzeniem własnej, bez czytania przy tablicy, dla świadomości nauczyciela, oceny w skali 1-6 opierając się od nieestetycznego pisania, do źródła dobrego przekazu. Matematyka, fizyka, przyroda, biologia na temat ciała – Boga – duszy, bez geografi, każde dziecko się tego uczy z telefonu lub w terenie, tematyka? wynalazki. WF bez gry z piłką (zaniedbuje właściwą psychologię tłumu), prawo i sprawiedliwość, przedmiot na temat wykonywanych zawodów. 13-18 lat, wybrane praktyki (i tu drodzy czytelnicy musimy tworzyć miejsca praktyk w najważniejszych zawodach – wtedy uczniowie nie mają czasu na wygłupy. Wódkę bym sprzedawał w aptekach tylko, i byłaby przydzielona. Omijajmy uzależnienia. Cannabis tak samo powinien być w aptece. Ogólnie aby było dobrze nie może być narkotyków, bezpieczeństwu prawa i ładu w państwie to wymkneło się spod kontroli tak jak i na całej planecie), piwo legalne, choć tu nie może być tanich napoji wysokoprocentowych, szczerze rozwiązanie jest, ale bezpieczeństwo nie, więc się zatrzymałem nad skomplikowane nie do rozwiązania. Później dorosłość, zawody które muszą być pod ręką, stopniowo aż do góry. Góra to praca nad systemem i utrzymaniem, czyli władza, praca w urzędach pracy – i tu tylko osoby najsilniejsze z Bogiem w wieku emerytalnym będą mogły siedzieć przy polityce mając też swoich praktykantów na właściwym miejscu, ah się zamyśliłem pisząc. Później dopiszę.